Bumerang - Yazarkafe

Maybelline Color Tattoo 24Hr Eyeshadow 70 Metallic Pomegranate



Uzun süredir severek kullandığım, ne zaman kullansam iltifat alan farım Maybelline Color Tattoo 24Hr Eyeshadow 70 Pomegranate krem far ülkemize teşrif etmişler. 

Ben 2 yıl kadar önce bir yurt dışındaki bir arkadaşıma aldırmıştım. Farın dibini sıyırmak suretiyle kendisini bitirmiştim. 
Yurt dışına çıkarsam alacaklarım listesinde ilk baştayken kendisi ülkemize geldi. 



Maybelline Color Tattoo 24Hr Eyeshadow 70 Pomegranate renk olarak bordomsu vişne gibi. İlk bitirdiğim paketinde içinde bu kadar sim yokken yeni aldığım pakette koca koca gold simler var ve pek beğenmedim. 

Kalıcılık olarak klasik Maybelline Color Tattoo serisi gibi saatlerce kalıcı. Sabah yapıp çıksam akşama kadar yerli yerinde. Çizgilere birikme, sim dökülmesi gibi sorunları yok. 


Metallic Pomagranate'nin rengini gözde yansıtmak için çok uğraştım ama başarılı olamadım. Belki kolumda fikir olur. Tek seferde yoğun bir renk vermiyor, çabuk sabitleniyor. 


Metallic Pomegranate'nin içindeki bahsettiğim gold simler böyle. 
Eski ürünle yeni ürün arasında kesinlikle bir formül değişikliği olmuş. Yine de severek kullanacağım. Misel suyla kolayca temizlenmesi, tüm gün kalıcı olması ve indirimde 10 lira civarı bir fiyatı olmasıyla kesinlikle alınmayı hakediyor. 

2 yorum:

Pembe Dünyam dedi ki...

rengi çok hoş :)

ayşe dedi ki...

on and on bronze rengini çok sevsem bile bu renge de bayıldım gerçekten :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

EMİNE MUTFAKTA COPYRIGHT©2015. TÜM HAKLARI SAKLIDIR. WEB TASARIM:BELLA DESIGN