Bumerang - Yazarkafe

Acı Marul Salatası


Otlara, taze baharatlara oldum olası ilgili biriyimdir. Araştırarak hangisi yenir, hangisi yenmez, nasıl tüketilir diye çoğunu araştırıyorum.
Bu otları tanımanı en güzel yolu orada yaşayan insanlardan öğrenmektir.
Geçen hafta memlekete gidince ben de fırsattan istifade acı marul ile tanıştım. Ege ve İç Anadolu bölgesinde bu aylarda bağlarda, bahçelerde bolca acı marul görmek mümkün.


İşte bu arkadaş acı marul. Normal maruldan biraz daha baskın bir tadı var ve yabani olarak yetişiyor. Her yerde olmasına rağmen köy pazarında da kilosu 5 liraya satılmasına şaşırdım doğrusu.



Bunlar da normal marul. Henüz çok büyümemişler.




Fırında közlediğim patatesleri soyup normal maruldan, acı maruldan ve biraz taze soğandan ekleyip üzerine tuz ve zeytinyağı dökerek bu salatayı yaptım.

Buram buram Anadolu tadındaki tarifim böyleydi :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

EMİNE MUTFAKTA COPYRIGHT©2015. TÜM HAKLARI SAKLIDIR. WEB TASARIM:BELLA DESIGN